Terugbetalingsbeleid

DEFECT

Als je product defect is of niet naar behoren werkt, ontvang je kosteloos een vervanging.

RETOUR

Je kunt je Niveon-producten binnen 14 dagen na ontvangst retourneren als er een defect is. Kun je een duidelijke video van het defect leveren? Dan kunnen we alles op afstand regelen en kosteloos een nieuwe naar je opsturen. Hygiëneproducten kunnen niet worden geretourneerd.

RETOURVERZENDING

Verpak het product in de originele verpakking samen met het retourformulier. Plaats het retourlabel op een zichtbare plek op het pakket. Ga naar een postkantoor of pakketautomaat en verstuur je pakket. Een retourzending moet altijd worden voorzien van een traceercode. De klant is verantwoordelijk voor de zending. Zodra het pakket ons magazijn bereikt, wordt het product vervangen of wordt een terugbetaling geregeld.

CONTACT

Neem contact met ons op via info@niveon.nl als je hulp nodig hebt bij een retourzending of een defect. Op die manier kan onze klantenservice je doorverwijzen naar de juiste afdeling zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen.

Team Niveon